Rekomendowany wiek grupy od 0 do 12 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.
Rekomendowany wiek grupy od 0 do 12 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Cena karnetu (4 zajęcia) - 160 zł
PAMPALUSZKI (Z UDZIAŁEM RODZICA) - popołudniowe
Poniedziałek, 16:30 (Brak wolnych miejsc)
Rekomendowany wiek grupy od 12 do 24 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Pampaluszki Plus, to warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 4 lat – bez udziału rodziców.
Są to zajęcia stworzone przede wszystkim z myślą o tych maluchach, które rozpoczęły lub za chwilę zaczną „przedszkolną przygodę" oraz są bardziej samodzielne i gotowe, by bawić się w towarzystwie rówieśników, bez udziału rodziców.
Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Rekomendowany wiek grupy od 12 do 24 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.
Cena karnetu (4 zajęcia) - 160 zł
Rekomendowany wiek grupy od 0 do 12 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.
Rekomendowany wiek grupy od 20 do 36 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.
Rekomendowany wiek grupy od 12 do 24 m-ca życia.
To warsztaty umuzykalniające, przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o Teorię Uczenia się Muzyki Niemowląt i Małych Dzieci profesora Edwina Eliasa Gordona (Gordon Music Learning Theory). Podczas zajęć uczymy dzieci języka muzyki, jej elementów oraz struktury, przechodząc przez proces akulturacji. Śpiewamy i osłuchujemy się z muzyką w różnorodnych skalach i metrach za pomocą sylab neutralnych, co wspomaga i przyspiesza proces umuzykalniania naszych pociech. Ćwiczymy poczucie rytmu poprzez ruch odzwierciedlający trwanie dźwięku w czasie, przy odpowiednio dobranych rytmiczankach. Wspieramy również umiejętności rozumienia muzyki – audiacji określającej proces myślenia muzycznego tj. rozumienia struktur dźwiękowych następujących po sobie.
Systematyczny udział w spotkaniach wpływa na rozwój muzycznych zdolności i talentów oraz znaczne postępy ogólnorozwojowe dzieci – z łatwością improwizują, tworzą pierwsze słowa, chętniej śpiewają i rytmizują.